Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Cage: 'Uitgevers moeten voor creativiteit gaan'


Door Rene Groen op 24-03-2010 om 15:40
Bron: The Guardian

Of je Heavy Rain nu verhalend goed of filmisch slecht vond, er valt moeilijk te ontkennen dat de game erg creatief is. David Cage zou dit aspect ook graag in andere games terug zien.

In gesprek met The Guardian geeft hij een waarschuwing af naar uitgevers: zij moeten meer aandacht geven aan creativiteit bij de ontwikkeling van games. Eerder gaf de ontwikkelaar van Heavy Rain dat zijn titel een boodschap zou geven aan de game-industrie, een boodschap die zowel positief als negatief kon zijn, gekeken naar het verkoopsucces. Nu we weten dat de titel goed ontvangen is en tevens goed verkoopt gelooft Cage in het positieve verhaal: gamers zijn daadwerkelijk geďnteresseerd in 'nieuwe soorten' games. Hiermee krijgen dus ook analisten ongelijk:

quote:
“An analyst wrote that no matter how good Heavy Rain would be, it would not sell because gamers do not want to think when they play. I was really shocked by this idea, as if gamers were all stupid teenagers only interested in killing zombies in corridors."


Cage zegt verder dat gamers niet de personen zijn voor wie uitgevers ze vaak aanzien. Het publiek is volwassen en klaar om eens iets nieuws te proberen. De limieten liggen niet bij de gamer, maar bij de ontwikkelaars en uitgevers. Zij durven geen risico's te nemen terwijl ze juist moeten begrijpen ze het publiek uit kunnen breiden.



15:53  'L.A. Noire script is 22.000 pagina's'
15:30  Marketplace releaseschema bekend
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Gast (80.201.203.xxx) op 24-03-2010 om 16:06
wat is dat toch met die flutanalisten? :?

eehbiertje op 24-03-2010 om 17:12 [Niv: 76 / Exp: 3825]
goh dat roepen sommige mensen al jaren

Gast (84.82.230.xxx) op 24-03-2010 om 20:12
ben het er wel mee eens ik zie liever dat.
ontwikelaars een risico durven te nemen.
om nieuwe dingen te verwerken in een game.

Gast (81.175.86.xxx) op 25-03-2010 om 11:23
ja wat kan ik zeggen? ergens heeft tie een punt.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Heavy Rain
Type:
Game
Releasedatum:
26-02-2010
Ontwikkelaar:
Quantic Dream
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media