Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

[E3] Bethesda over het belang van DLC


Door Rene Groen op 07-06-2012 om 13:37
Bron: Joystiq

Onder de naam Dawnguard krijgt The Elder Scrolls V: Skyrim na meer dan zeven maanden zijn eerste downloadable content, een strategie waar andere ontwikkelaars volgens Bethesda een voorbeeld aan kunnen nemen.

In een interview laat Todd Howard weten dat ontwikkelaars een juiste balans moeten vinden in het uitbrengen van hun downloadable content: wanneer je dit te vroeg doet zullen gamers van je vervreemd worden, echter heeft het te laat uitbrengen van DLC hetzelfde effect. Doel is volgens hem dan ook om een balans te vinden tussen kwaliteit en timing:
quote:
“There’s this weird line between – if you do DLC too early everyone’s pissed off. We have found, if you wait too long, they’re pissed off. We have a very smart audience. We do feel the pressure to make sure it fits into the game smoothly.”

Met Dawnguard wilde Bethesda dat spelers door de DLC niet uit hun ervaring getrokken werden. Om deze reden zullen gamers ook geen notificatie ontvangen wanneer de content beschikbaar is, ze zullen het zelf moeten ontdekken wanneer de update middels een patch is gebracht.
quote:
“One of the potential negatives to like ‘Joe Consumer’ is they’ll buy it, they’ll load up Skyrim, they’ll be like, ‘Where is it?’ Well, you gotta go find it."


Dawnguard verschijnt op 26 juni voor de Xbox 360, waarna de titel dertig dagen exclusief te spelen zal zijn op de console.


13:41  [E3] Angry Birds naar consoles?
13:27  [E3] 70 procent 3DS systemen online
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard
Type:
Game
Releasedatum:
26-06-2012
Ontwikkelaar:
Bethesda Softworks
Uitgever:
Bethesda Softworks
Media:








Meer media