Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Bleszinski wil dynamische moeilijkheidsgraad


Door Rene Groen op 26-05-2011 om 16:12
Bron: Twitter

Cliff Bleszinski is een naam die we veelvuldig verbonden hebben aan Gears of War, een titel waarbij we zelf de moeilijkheidsgraad in moeten stellen. Toch is dit niet de manier waarop we volgens Cliff een game horen te spelen.

In zijn ideale game kiezen we namelijk geen moeilijkheidsgraad, in plaats daarvan bepaalt de game deze voor ons. Doel is dat je de game opstart en een stuk speelt, waarna de game kijkt welke moeilijkheidsgraad het beste bij je past. Bleszinski ziet ook andere voordelen van dit systeem, wanneer je een titel bijvoorbeeld enige tijd niet gespeeld hebt zorgt de dynamische moeilijkheidsgraad ervoor dat je meteen verder kunt zonder dat je meteen vast komt te zitten.

Ondanks de roep om af te stappen van de traditionele moeilijkheidsgraad bevat Gears of War juist deze manier om vast te stellen hoe goed (of slecht) je bent. Toch wil Bleszinski in de toekomst experimenteren met zijn geliefde systeem.


16:17  SEGA geeft Aliens Infestation uit?
16:07  Inafune werkt aan PlayStation 3 titel
 Reacties (6)
 Pagina: 1
darth veger op 26-05-2011 om 16:52 [Niv: 139 / Exp: 6949]
Iets zoals de Left 4 Dead Director AI

Gewijzigd door darth veger op 26-05-2011 om 16:53

Alpha Centyros op 26-05-2011 om 18:56 [Niv: 43 / Exp: 2166]
Ok, dus dan zou je absoluut niet de achievements kunnen halen zoals 'Complete the Campaign on the highest difficulty', aangezien het spel bepaalt dat je het niet op zijn moeilijkst mag spelen. Ik zie de voordelen niet echt van een dynamische moeilijkheidsgraad.. Of eerder: ik zie de nadelen niet van een statische moeilijkheidsgraad.

Boogieboyz op 26-05-2011 om 21:21 [Niv: 303 / Exp: 15154]
Er staat dat hij er in de toekomst mee wil klooien, er staat niet dat het in Gears 3 zal zitten.

Gast (94.212.135.xxx) op 26-05-2011 om 23:32
Maar waarom moet hij nou weer als voorbeeld nemen dat games te moeilijk zijn?

Games zijn juist te makkelijk! En daarbij, ik voel me vaak beetgenomen wanneer een game gemakkelijker wordt wanneer je bijvoorbeeld 10 keer achter elkaar op hetzelfde stuk dood gaat.

Alpha Centyros op 27-05-2011 om 00:54 [Niv: 43 / Exp: 2166]
@ikzoekruzie
Ik heb het ook over toekomstige games, niet over Gears 3

Gast (195.240.188.xxx) op 27-05-2011 om 12:32
Gears 2 heeft al de optie voor elke co-op speler een individuele moeilijkheid in te stellen. Zo moeilijk is het dus niet.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Gears of War 3
Type:
Game
Releasedatum:
20-09-2011
Ontwikkelaar:
Epic Games
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media