Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
12 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(6) 
(2) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

'Niemand wilde onze Enslaved CG film'


Door Rene Groen op 25-09-2010 om 09:54
Bron: Destructoid

Volgende maand verschijnt Enslaved als game op de Xbox 360 en PlayStation 3, het had echter niet veel gescheeld of het project zou ook als GC film uitgebracht worden.

Tameem Antoniades, baas van Ninja Theory, geeft in een interview uit dat er vergaande plannen waren voor deze film en dat ze het idee zelfs bij meerdere grote Hollywood studio's hadden neergelegd.

Helaas kwam het project echter nooit van de grond, volgens Antoniades omdat de studio's het concept niet begrepen waarbij je de scenes van de film in real-time rendered. Hiernaast zouden ze alleen maar kijken naar hoe goed de film eruit moet komen te zien en wilden ze niet mee in hun verklaring dat de film helemaal niet veel geld hoefde te kosten.

    "They want Pixar and the other higher end [studios] to do it for 100 million dollars or 60 million dollars.”

Uiteindelijk is de game alsnog een soort filmproject geworden, zo schreef Alex Garland (scriptschrijver van de film 28 Days Later) het verhaal en werd Lord of the Rings' Andy Serkis aangetrokken voor de stem van Monkey.

Een demo van de game is inmiddels beschikbaar voor zowel PlayStation 3 als Xbox 360 gamers.


10:05  [Upd.] NFS: Hot Pursuit toont (cam)beelden
09:42  Medal of Honor krijgt open PC beta
 Reacties (10)
 Pagina: 1
Wii gamer op 25-09-2010 om 10:43 [Niv: 290 / Exp: 14517]
Lijkt me wel een gave game, maar ik wacht op de recensies.

Gast (145.116.232.xxx) op 25-09-2010 om 11:12
de demo is wel oke :)

Gast (77.249.165.xxx) op 25-09-2010 om 12:02
ik heb de demo gespeelt en ik was zeer verrast door het spel. dit spel was blijkbaar onder mijn radar heen gevlogen.

grafisch : het spel ziet er grafisch echt zeer goed uit in deze demo. niet alleen door de kleuren maar ook en dat is heel belangrijk, voor de levensechte belichting die gebruikt is in het spel.

geluid : was ook zeer goed gedaan. op mijn 5.1 systeem voelde ik mij echt in het middelpunt van het spel.

controls : hier was ik iets minder blij mee. blijkaar door de grafische instellingen ( AA en vertical sync ) ontstaat er controler lag die we ook zijn tegen gekomen in killzone 2. echter door de 3rd person view is het minder hinderlijk.

gameplay : vechten is erg leuk gedaan. al in de demo krijg je de optie tot veel verschillende moves die je in combo's kan uitvoeren. buiten het vechten wordt het je wel heel gemakkelijk gemaakt waar je heen moet, door al die blinkende objecten. dit is het denk het resultaat van casual gameplay. je mag niet meer nadenken. plus het gegeven dat je nergens vanaf kan vallen waardoor bv je op de vleugels op het schip niet dat benauwde gevoel krijgt dat je kan vallen. hopenlijk kan dat aangepast worden want dat is toch anders wel jammer en helaas.

verhaal: voor de demo is het natuurlijk moeilijk maar ik werd in 5 minuten in het verhaal gezogen en bij het einde van de demo kreeg je nog meer te zien waar het spel over gaat.

zeer verrast door dit spel en ik denk dat ik hem wel ga halen.


Malice op 25-09-2010 om 12:19 [Niv: 5 / Exp: 252]
Je kan niet van de vliegtuig af donderen?

Wtf

Wii gamer op 25-09-2010 om 13:32 [Niv: 290 / Exp: 14517]
hét vliegtuig, meneertje.

Gast (80.126.80.xxx) op 25-09-2010 om 15:13
Demo? effe de 360 opstarten!!

Gast (80.126.80.xxx) op 25-09-2010 om 19:48
ja hijs vet, echt een aanrader. en Gast (77.249.165.xxx) zit niet zo te zeiken, hoe moet je anders weten waar je heen moet. ik moest soms alsnog effe kijken op momenten waar ik heen ging. en waarom wil je van een vliegtuig afdonderen? dat wil je in het echt toch ook niet? het wekt hoogstens wat irritatie op omdat je dan een stukje opnieuw moet spelen maar ik noem het geen verrijkende ervaring als dat wel kan. trouwens als dat ding op zn zij hangt moet je snel naarboven klimmen omdat je anders tegen het gebouw smakt. nu wel tevreden? zeurpieten...

Gast (77.249.165.xxx) op 25-09-2010 om 21:06
Zeiken ?? mening geven is zeiken ? het valt gewoon gelijk op dat in het spel je niet de angst hebt dat je ergens kan vallen. dus bv bij de gevechten op die vleugel wordt het onderdeel angst van vallen niet gebruikt. je blijft tegen onzichtbare muren aan botsen waardoor het vechten opeens een heel andere betekenis krijgt..

vroeger, toen casual gameplay nog niet bestond, moest je je hersentjes gebruiken om ergens uit te komen. denk bv aan tom raider 1. hoe dit hier is ingevoerd is gewoon bij het handje houden....

dat waren mijn 2 min punten van het spel. maar blijkbaar heb je me verhaal niet gelezen..

MrDeveloper op 25-09-2010 om 22:25 [Niv: 6 / Exp: 312]
Game is zeer goed. Day one buy

En voor die gast hierboven, dat hebben ze eruit gehaald wegens sommige gamers een hekel hebben aan trial & error.

Ikzelf heb ooit een keyboard verrot gegooit met prince of persia 1 voor DOS. Dat was nog eens trial & error.
}>

Gast (77.249.165.xxx) op 26-09-2010 om 11:06
dat kan men toch mooi dynamisch aanpassen door de speler een keuze te laten ? dat bv bij de optie 'hard' je wel kan vallen van platformen en dat je niet meer die glimmende mogelijkheden ziet.

gewoon opties die je aan of uit kan zetten. zo bedien je meerdere wensen.

zoals bij de laatste tombraiders.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Enslaved: Odyssey to the West
Type:
Game
Releasedatum:
08-10-2010
Ontwikkelaar:
Ninja Theory
Uitgever:
Bandai Namco
Media:








Meer media