We hebben in de loop der tijd al het nodige gezien van Crysis 2 en de nadruk lag hierbij vooral op de singleplayer. Gedurende de GamesCom legt Electronic Arts de nadruk op de multiplayer.
Gedurende de presentatie bij de GamesCom leerden we iets meer over de multiplayer, zo kun je spelen in teams en is je Nanosuit ook hier van een grote waarde. Niet ieder suit zal hierbij hetzelfde zijn, deze is namelijk aan verandering onderhevig omdat deze zich aanpast aan je speelstijl.
Verder is New York ook de setting voor de multiplayer, waardoor er veel hoogteverschillen zijn waar gamers hun voordeel mee kunnen doen.
[Upd.] Hieronder cambeelden van de Crysis II multiplayer, afkomstig van EA's persconferentie:
De Gozer die het spel Speelt, Speelt het spel zoo sloom. van mij mocht het wel wat sneller gaan en meer actie.
Robert
op 17-08-2010 om 22:28
[Niv: 206 / Exp: 10294]
er staan welliswaar toetsenborden en muizen maar ze spelen het met de 360 controller. Anyway het ziet er matig uit, moet alles tegenwoordig CoD zijn? Crysis wars ziet er veel vetter uit.
Gast (77.249.42.xxx)
op 17-08-2010 om 22:32
is dat een helikopter?... zo iets van CoD, 7 killstreak en je mag een heli inroepen?
spartans
op 17-08-2010 om 22:53
[Niv: 205 / Exp: 10270]
multiplayer wordt een regelrechte hit dat kan ik nu al zeggen en die graphics egt prachtig
Gast (82.73.166.xxx)
op 18-08-2010 om 00:58
Deze game kreeg toch een destructible environment zoals red faction?
im2
op 19-08-2010 om 09:16
[Niv: 574 / Exp: 28719]
Nieuwe modules:
Weapons Specialist Module
With the Weapons Specialist ability, the player can reload his weapons both more efficiently and quicker.
Proximity Alarm Module
With the Proximity Alarm module attached, the Nanosuit gives audio feedback whenever an enemy approaches. This allows the player to sneak up on or evade their attacker, depending on their preferred tactics.
Enhanced Visor Module
With the Enhanced Visor module attached, the Nanosuit prominently highlights all enemies whenever they are detected through digital scopes.