Eén van Benelux meest toonaangevende game-evenementen, de GAMEXPO, werkt samen met de Sp!ts en Telegraaf Expomedia om ook dit jaar weer te schitteren met hun game beurs.
Het is nog even slapen, maar op 25 november kunnen we in de jaarbeurs van Utrecht weer komen kijken bij de vierde editie van GAMEXPO. Drie dagen lang kunnen we ons niet alleen vergapen aan games, maar ook nog eens aan verschillende soorten hardware.
Voor al dit moois is 6000m˛ beschikbaar, ingericht voor console- en handheldbedrijven, publishers, (inter-) nationale gameontwikkelaars, mobiele gaming en extreme sports.
Vanuit de Sp!ts Game Arena kunnen gamers het tegen elkaar opnemen en mooie prijzen winnen.
Uiteraad wilden ook de heren zelf nog wat kwijt hierover:
Rob Eijkelkamp, directeur van BasisMedia, uitgever van Sp!ts:
quote: "Sp!ts is met een bereik van 1,6 miljoen mensen per dag de nummer 1 onder jongvolwassenen in de leeftijd 18 t/m 34 jaar. Multimedia (en dus ook gaming) is één van de belangrijke pijlers van het merk Sp!ts. Deze samenwerking past volledig in onze nieuwe strategische focus om de jongvolwassendoelgroep meer en meer multimediaal te bedienen."
Paul Hanraets, organisator van GAMEXPO:
quote: "SP!TS past als partner uitstekend bij de look and feel van een interactief evenement als GAMEXPO . Met de volledige media-ondersteuning van SP!TS, heeft GAMEXPO een uniek bereik bij de juiste groep jongvolwassenen en krijgt de game-industrie de brede exposure die zij verdient"
Teun Gautierp., CEO van Telegraaf Expomedia Events:
quote: Een event voor gamers heeft veel potentie. Door het Lock and Load gaming-toernooi aan te sluiten bij een groot initiatief als GAMEXPO gaat het aan kracht winnen
|