Ontwikkelaar Splash Damage is druk bezig met de ontwikkeling van hun nieuwe shooter Brink, en naar nu blijkt maken ze zich er niet makkelijk vanaf.
Creative Director Richard Ham laat weten dat de titel niet één, maar twee campagnes kent. Aan het begin van de game krijg je als speler voor welke factie je speelt, waarbij beide facties daadwerkelijk van elkaar verschillen. Iedere factie kent namelijk zowel zijn eigen verhaal als zijn eigen missie, maar je hoeft niets van dit alles te missen. Aan het einde van één campagne kun je namelijk de andere campagne starten, waarbij je zowel je karakter als diens vrijgespeelde items gewoon bewaard.
De titel gaat zelfs nog iets verder dan dit. Je kunt ervoor kiezen om de beide campagnes in zijn geheel doorlopen, maar je kunt er zelfs voor kiezen om gedurende de ene campagne over te springen naar de andere.
quote: “Maybe you’re stuck on a tough mission and want to skip ahead, or maybe you saw a friend come online and you want to play with him, even though he’s on the other campaign… We don’t tell you how to play the game; you make your own rules.”
Brink verschijnt later dit jaar op de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.
|