Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Crystal - 'PlayStation Network is flexibeler'


Door Joni Philips op 03-01-2008 om 12:57
Bron: Eurogamer

Crystal Dynamics experimenteerde eind 2007 met digitale distributie op console. De studio bood Tomb Raider: Anniversary aan via Xbox Live.

De studio wil in de toekomst een stap verder gaan met digitale distributie, en kijkt daarbij vooral naar het PlayStation Network. Riley Cooper, Lead Designer bij Crystal Dynamics, vertelt dat hij sterk geďnteresseerd is in digitale distributie. Hij verkiest hierbij wel het PlayStation Network dat veel flexibeler is. Microsoft verhoogt maar traag de datalimiet, terwijl Sony geen restricties plaatst en zelf bijvoorbeeld komt Warhawk. Bij Xbox Live was het Tomb Raider dat bepaalde limieten doorbrak. Cooper gelooft ook dat de groei van digitale distributie niet te vermijden is en deze consolegeneratie is dat al op te merken. Het succes van add-ons voor titels als Guitar Hero, is ook een voorbeeld van het succes van digitale distributie. Gezien zijn enthousiasme kunnen we misschien binnenkort kiezen om Tomb Raider: Underworld via het PSN of Xbox Live te downloaden.


13:05  Valve pakt The Orange Box problemen aan
12:43  Psyclone doodt WiiMotes
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Gast (77.160.187.xxx) op 03-01-2008 om 13:11
En toch heb ik bij de meeste games liever een tastbaar hoesje met boekje

Devilly op 03-01-2008 om 13:24 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Ik ook! Echte arcadegames zou ik nog wel willen downloaden, maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een mooi hoesje in mijn kast.

MaartenL (Redacteur) op 03-01-2008 om 13:45 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Ik verkies ook een mooi doosje (soms dan collector's/limited editions) en een fijn leuk boekje (en eventueel extras, bonus DVD's, etc.).

Maar toch neemt die voorkeur niet weg dat MS een gierige zak is in gebied van Live en dan meer precies bij limieten en datatransfer. Sommige dingen (eigenlijk alle dingen) downloaden zo tering traag zodat je voor een demo al een uurtje moet wachten (en je bent er dan 10 mins mee zoet )

Gast (82.92.237.xxx) op 03-01-2008 om 14:21
''En toch heb ik bij de meeste games liever een tastbaar hoesje met boekje''

idd, en dat is dus precies waarom ik niet snap waarom die VC games zo goed scoren, ze zijn super duur (voor N64), kan je beter op marktplaats kijken, is goedkoper, en je hoeft niet te wachten op nintendo die de VC update..
Het enige minpunt is de console...maar die kan je in een pakket op de kop tikken als je een beetje rondneust.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Tomb Raider: Underworld
Type:
Game
Releasedatum:
21-11-2008
Ontwikkelaar:
Crystal Dynamics
Uitgever:
Eidos Interactive
Media:








Meer media