Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Need for Speed is zeker geen simulatie


Door Rene Groen op 25-07-2007 om 19:44
Bron: CVG

Vele delen zijn Pro Street al voorgegaan, toch wil Electronic Arts met het nieuwste Need for Speed deel enkele nieuwe elementen introduceren. Wil dit zeggen dat de game nu meer een simulatie zal worden?

John Doyle, producer van de game, geeft aan dat dit zeker niet het geval is, volgens hem is simulatie een vies woord. Met deze uitspraak wil hij aangeven dat Pro Street zeker niet EA's antwoord is op games als Forza Motorsport 2, volgens hem is Need for Speed niet geschikt als simulatieracer omdat het te bestraffend is en daardoor minder leuk.

Om ons gerust te stellen zegt Doyle dat het nog steeds een echte Need for Speed game is, maar dat ze het geheel wel geloofwaardiger wilden maken. Hiermee doelt hij vooral op realistische omgevingen en auto's, inclusief een schademodel.


19:45  PSP krijgt een videoservice
19:21  Mercenaries 3 moet ook onder water gaan
 Reacties (7)
 Pagina: 1
Cubic X op 25-07-2007 om 19:51 [Niv: 203 / Exp: 10171]
Tjah, het lukt ze iig om mij weer eens nieuwgierig te maken naar een Need for Speed game.

Gewijzigd door Cubic X op 25-07-2007 om 20:05

Donux op 25-07-2007 om 20:06 [Niv: 52 / Exp: 2617]
Eerlijk gezegd kijk ik meer uit naar de volgende maar deze spreekt me ook wel aan. Ben meer van de tuningracegames. :p

Rene Groen (Eindredacteur) op 25-07-2007 om 20:07 [Niv: 747 / Exp: 37359]
Goed nieuws, NFS is nooit een simulatieracer geweest en ik was al bang dat dit het omslagpunt zou zijn. Ik ben toch meer een fan van de arcaderacers.

Gewijzigd door Rene Groen op 25-07-2007 om 21:26

Donux op 25-07-2007 om 20:37 [Niv: 52 / Exp: 2617]
Ik ook. En Burnout spant voor mij de kroon.

rolf op 26-07-2007 om 12:13 [Niv: 101 / Exp: 5058]
zeer goed niews want ik vind simulatie games maar zuigen.

Gast (213.119.76.xxx) op 26-07-2007 om 17:04
burnout is cool maar need for speed is nog cooler :)

im2 op 26-07-2007 om 18:47 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Dus enkel een visueel schademodel?

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Need for Speed: ProStreet
Type:
Game
Releasedatum:
22-11-2007
Ontwikkelaar:
EA Canada
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media