Na aan titels als Assassin's Creed gewerkt te hebben besloot Patrice Désilets een ander pad te bewandelen en het resultaat hiervan krijgen we later te zien en draagt de naam Ancestors: The Humankind Odyssey. In een interview laat hij weten dat hij het project omschrijft als een Triple-I titel.
Désilets is erg trots dat hij met een klein team van 35 man werkt en tot dit resultaat is gekomen. De naam 'Triple-I' verwijst dan ook naar Independent aangezien ze een onafhankelijke studio zijn.
In het interview geeft hij aan dat hij niet goed is in het creëren van een videogame, wel is hij goed in het creëren van iets binnen een onderwerp. Zo is er bijvoorbeeld geen combat system, in plaats daarvan noemen ze het simpelweg een kill system:
quote: "We don't have a 'combat system', it's more like... we call it the kill system which is either you get killed or you kill, but eventually there is a loop in which you can kind of create a combat scene - it's the way you want to play it, basically."
Als laatste krijgt Désilets nog de vraag hoe hij denkt over de evolutie van de Assassin's Creed serie sinds hij weg is bij Ubisoft. Het is een vraag waar hij geen antwoord op kan spelen, hij heeft ze namelijk niet gespeeld.
|