Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Payday 2 Game Director opent indie studio


Door Rene Groen op 16-07-2014 om 10:53
Bron: Polygon

Recentelijk leerden we dat Payday 2 zijn overstap zal gaan maken naar de PlayStation 4 en de Xbox One. Het laatste nieuws in relatie tot het spel gaat echter niet over deze overstap, maar over de game director achter het project.

David Goldfarb laat Overkill Software na twee jaar achter zich en heeft in Stockholm, Zweden een eigen indie studio geopend. Hij verlaat de AAA ontwikkeling nadat hij in een eerder stadium bij DICE aan onder andere Mirror's Edge en Battlefield 3 werkte.

In een verklaring laat Goldfarb weten dat er geen kwaad bloed is tussen hem en Overkill Software, hij hoopt met deze nieuwe stap simpelweg meer creatieve vrijheid te realiseren.
quote:
"I knew that at some point the thing that I always wanted was to make my own thing. It doesn't matter who I work with: the desire was never to make other people's games, no matter how good they are," he said. "I felt like I had done everything else. Payday 2 was a big success, the team did great. But for me I was like what am I doing here?"

De nog naamloze studio bestaat momenteel uit vier ontwikkelaars, toch zijn de eerste concepten voor hun game al enkele maanden oud. Wat hun eerste project gaat worden is nog onbekend, wel geeft hij aan de huidige trends en archetypes niet na te willen jaren, in plaats daarvan wil hij iets nieuws en fris realiseren.
quote:
"I'm abandoning AAA. Payday 2 wasn't triple AAA but it had AAA sales. But I just want to find genres that I can subvert. To do that I can't be working for people in the way that I was, I just don't want any of that shit. No MOBAs, no comic book styled art, no pixel art. Like, those are things I will not do. And there's nothing wrong with those things, those things are all awesome, I just don't want to do any of them."


10:53  Curtain Call met muziekvideo
10:52  Dragon Ball Heroes: Ultimate Mission 2 Trailer
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Payday 2
Type:
Game
Releasedatum:
16-08-2013
Ontwikkelaar:
Overkill Games
Uitgever:
505 Games
Media:








Meer media