Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

BioWare bespreekt Dragon Age: Inquisition


Door Rene Groen op 05-09-2013 om 10:29
Bron: Eurogamer

BioWare is drukdoende met de ontwikkeling van Dragon Age: Inquisition, een titel die naar de PlayStation 3, Xbox 360, PC, PlayStation 4 en Xbox One komt. Vandaag bespreekt de ontwikkelaar de voordelen van de next-gen uitgaven.

Producer Cameron Lee laat in gesprek met Eurogamer weten dat de PC en next-gen versies van de game zullen profiteren van een meer diepgaande wereld. In vergelijking met de current-gen uitgaven is het spel volgens hem dan ook grootser, tevens bevat deze mooiere graphics.

In een verdere uitleg geeft hij aan dat het spel meer diepte kent en dat ze meer dingen op het scherm kunnen brengen, waarbij gedacht kan worden aan NPC's. Op grafisch gebied zijn ze in staat om meer shaders aan te brengen bij karakters die ook nog eens afhankelijk zijn van het weer. Een voorbeeld is het lopen door modder, waarbij het blijft plakken aan benen, of gevechten waarbij bloed vrij komt en zich bovenop de modder hecht.
quote:
"The spell visual effects are incredible on the gen four and high-end PC. On gen three they will be much lower fidelity. Seeing Vivienne bringing up that big fire storm is brilliant on gen four and high-end PC. That's the kind of stuff that will make this a gen four experience."

Niet voor niets ontwikkelt BioWare Edmonton de game eerst voor de nieuwe generaties en de PC, pas hierna kijken ze naar manieren om het over te zetten naar de Xbox 360 en de PlayStation 3. Om deze reden zal de game fundamenteel weliswaar dezelfde ervaring leveren op alle platforms, ze willen de flinke achterban met een next-gen console namelijk niet teleurstellen. Of het spel extra functionaliteiten als een tweede scherm, Kinect of PlayStation Move is vooralsnog onduidelijk, hoewel ze er ideeën voor hebben willen ze hier nog niets over kwijt.

Dragon Age: Inquisition verschijnt in de herfst van 2014.


10:29  Wii U krijgt geen ambassadeursprogramma
10:28  Geen externe opslag bij Xbox One launch
 Reacties (1)
 Pagina: 1
FloriX op 05-09-2013 om 19:40 [Niv: 258 / Exp: 12906]
Who gives a fuck. DA2 was ook mooier dan 1 maar was tegelijkertijd ook een paupergame.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Dragon Age: Inquisition
Type:
Game
Releasedatum:
21-11-2014
Ontwikkelaar:
BioWare
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media