Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

'Dark Souls 2 begrijpelijker, niet makkelijker'


Door Rene Groen op 10-12-2012 om 17:49
Bron: Shacknews

De Video Game Awards hebben altijd wel een verrassing voor ons, één van deze onverwachte momenten was de aankondiging van Dark Souls 2. Vandaag leren we iets meer over de game.

Ontwikkelaar FROM Software geeft in gesprek met Edge aan dat het spel onder leiding staat van co-directors Tomohiro Shibuya en Yui Tanimura. Het doel van de mannen is om de game meer begrijpelijk te maken, zonder dat het resultaat hiervan is dat het spel makkelijker gaat worden. Shibuya vertelt:
quote:
“I personally am the sort of person who likes to be more direct than subtle. [Dark Souls 2] will be more straightforward and more understandable.”



19:03  Valve wil concurrentie met next-gen aan gaan
17:45  Nintendo reageert op 18+ informatieblokkade
 Reacties (6)
 Pagina: 1
Mafusto op 10-12-2012 om 17:59 [Niv: 115 / Exp: 5756]
Dag, dag mysterie en sfeer Dark Souls. Het was leuk je gekend te hebben.

dantekloon op 10-12-2012 om 18:03 [Niv: 186 / Exp: 9289]
En Ikebukuro zegt, geweldig.
Akihabara, wilt hem echt graag spelen.
Shinjuku, is te moeilijk

Veel plezier, Harajuku

insignificat op 10-12-2012 om 18:44 [Niv: 92 / Exp: 4590]
oh wee als ze de game limiteren door de multi platform releases

Boogieboyz op 10-12-2012 om 19:57 [Niv: 303 / Exp: 15154]
@Dantekloon
Alles goed verder?

Weslii op 11-12-2012 om 09:54 [Niv: 167 / Exp: 8338]
Ik ben erg bang dat het de game niet ten goede komt.

juist dat vage maakt de game leuk. Ik ben natuurlijk wel nog steeds geinteresseerd en het zal vermoedelijk een instant buy worden, maar toch maak ik me zorgen.

D: op 13-12-2012 om 11:08 [Niv: 172 / Exp: 8612]
straightforward klinkt inderdaad niet best, beetje de richting van een dantes inferno op.. hoop het niet ..

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Dark Souls II
Type:
Game
Releasedatum:
14-03-2014
Ontwikkelaar:
From Software
Uitgever:
Bandai Namco
Media:








Meer media